Primer de tot, començarem amb la presentació dels integrants del nostre grup,
incloent les valoracions obtingudes del DISC: Marta García (persuasiva);
Rafa Robles (col·laborador); Aida Rocaspana (analitzadora) i Ariadna González (coordinadora).
Tots quatre formem part de l’ensenyament de Magisteri especialitzat en Educació Primària. Com és lògic, el nostre principal projecte de futur és arribar a ser uns bons mestres. Creiem que és imprescindible la formació permanent durant la nostra pràctica docent per estar actualitzats sobre les innovacions educatives tecnològiques (pissarra digital, tablet pc, etc.).
Per tal de donar-nos a conèixer, parlarem de les nostres aficions. Coincidim amb les ganes d’ensenyar i aprendre. Els esports entren dintre dels nostres interessos, a banda que no som aficionats dels mateixos equips. A més a més, ens entusiasma la lectura realista i de ciència ficció i gaudir dels nostres amics en diverses activitats (cinema, ball, concerts, etc.). Per mantenir-nos informats de l’actualitat i d’aquests interessos, sovint utilitzem recursos tecnològics com Internet, mòbil, televisió, ràdio...
Referent a l’article “Tarragona lidera l’ús d’Internet” i relacionant-ho amb els nostres coneixements previs sobre les TIC, creiem que és essencial ser experts en l’ús de la xarxa per poder educar a l’alumnat en la societat actual. Com s’esmenta a l’article, Internet s’ha convertit en una eina bàsica i imprescindible per tal d’introduir a l’alumnat en la recerca de la informació. Però tota innovació té els seus riscos i hem d’instruir als infants en aquest món per a fer-los saber quins perills poden trobar i com solucionar-los, com ara la vulneració del dret d’imatge a les xarxes socials. Per prevenir riscos d’aquesta mena podem utilitzar diversos recursos didàctics: visita i xerrada de la guàrdia urbana, tractar el tema a les tutories i crear un bloc de classe on es parlaria de noticies de l’actualitat referides a les xarxes socials entre d`altres.
Salutacions!

No hay comentarios:
Publicar un comentario